Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Zájem o službu CashBack se v loňském roce ztrojnásobil

Nárůst transakcí o 276 % – takový je výsledek meziročního srovnání výběru hotovosti prostřednictvím služby CashBack za roky 2009 a 2010. Celkově si pak klienti ČSOB a Poštovní spořitelny vybrali na pokladnách v obchodech hotovost ve výši bezmála 200 milionů korun.

„Průměrná částka výběru hotovosti se pohybuje okolo 1200 korun, přičemž klienti ČSOB a Poštovní spořitelny mají aktuálně možnost výběru na bezmála 1300 místech,“ říká Leila Goulliová, ředitelka přímého prodeje Poštovní spořitelny. Takzvaně „cashbackovat“ lze na pokladnách řetězců COOP, Albert, v síti čerpacích stanic EuroOil a všude tam, kde naleznete označení „CashBack“.

Využití služby CashBack je pro klienty Poštovní spořitelny a ČSOB zcela bez poplatků. Podmínkou je nákup zboží v minimální hodnotě 300 Kč a platba kartou na pokladně obchodníka. Výběr hotovosti je možný až do výše 1 500 korun v rámci jedné transakce.

„Lidé začínají přijímat službu CashBack za svou a vnímají ji jako dostupnou alternativu bankomatům, kterých je především na malých městech a na vesnicích na rozdíl od obchodních řetězců logicky málo,“ dodává Leila Goulliová. Zvýšený zájem o CashBack lze také vnímat jako důkaz, že lidé se stále více učí rozumně zacházet se svými penězi a aktivně vyhledávají všechny možnosti, jak ušetřit nejen finance, ale také čas.

Poštovní spořitelna poskytuje své služby v nejširší obchodní síti. Zákazníci tak mohou využít již 60 Finančních center nebo více než 3300 poboček České pošty, z nichž mnohé jsou dostupné
i o víkendu. Klienti mají k dispozici také 2800 finančních poradců ČMSS nebo více než 770 bankomatů. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing CREDITAS od dubna nabízí půlroční termínovaný vklad se sazbou 3,6 % p. a.

marketing Klienti ČSOB od nynějška smí prohlížet ve Smartbankingu i účet v jiné české bance

marketing Fio banka se chystá na poplatky – někdy je přímo ruší, jindy zlevňuje

marketing Raiffeisenbank nabízí účet s úrokem 3%

marketing Revolut obdržel evropskou bankovní licenci, má ambice stát se výhradní aplikací v ohledu spravování osobních financí